Draycott Beret
Click image to zoom

Draycott Beret

£22.95

NEW

In stock - Despatched in 2-3 working days

Size guide
  1. Description
  2. Details
  3. Measurements
  4. Delivery & Returns

80% Wool, 20% Polyamide/Nylon

A stylish beret in a wool rich blend, and signature, leaf-shaped pointelle stitch. Designed to coordinate with this season’s womenswear collection, but to be worn and loved for many seasons to come. Mix and match with scarves and gloves from our winter accessories range.

We source our wool carefully to ensure that 100% of the lambswool and merino we use is certified ‘non-mulesed’.

Customer Reviews
* * * * - Rated 4/5 (2 reviews)

Average customer rating 4 out of 5, based on 2 reviews.

Write a Review
X Close
Acceptable Use Policy

Information provided in this form will only be used in connection with the review. For more information, please read our privacy policy.

* * * - -

Disappointed with the size

I loved this beret as soon as I saw it on the website so ordered it straight away. It arrived quickly but when I tried it on, it looked nothing like the pictures. I have thick hair and it just sat on top of my head, there was no "give" to make it a good fit so I am very disappointed and am returning it. Not my usual happy Seasalt experience.

Posted by  •  17th October 2020

Comments:

Dear Chocolina25,

Thanks for your review and we're sorry that the beret wasn't perfect for you this time. We will be sure to pass your feedback on to the design team.

If you haven't already done so, you can pop it back to us using the free post label enclosed in your parcel. We have a 'no quibble' refund policy so we'll arrange your refund just as soon as we receive it.

Best wishes,
The Seasalt Team


* * * * -

So disappointed it didn't fit

I loved this beret the moment I saw it on the website and was imagining how it would look on me. It arrived today. It is too small. Probably due to my very thick hair. There is no "give" in the beret so regrettably it will have to go back. I am really disappointed.

Posted by  •  15th October 2020

Comments:

Dear Chocolina25,

Thanks for your review and we're sorry that the item wasn't perfect for you this time. We will be sure to pass your feedback on to the design team.

If you haven't already done so, you can pop it back to us using the free post label enclosed in your parcel. We have a 'no quibble' refund policy so we'll arrange your refund just as soon as we receive it.

Best wishes,
The Seasalt Team

Recently Viewed